[Profile and Fact UNB 2018 #1] Official Schedule '2018 UNB Japan 1st Fanmeeting' in Japan


UNB will soon be conducting their activities in Japan!


UNB is planned to conduct ZEPP Tour in Japan. There are many requests about ticket sales for their performances that are said to be capable of reaching this 14,000-person scale.


Will be held on April 22 at ZEPP Osaka, April 23 at ZEPP Nagoya, and April 25th at ZEPP Tokyo, the event titled '2018 UNB Japan 1st Fanmeeting' will be something unusual for an idol group that has not even debuted yet. It also shows the popularity of UNB as an idol.



MARVEL Entertainment, a Japanese agency that takes care of ZEPP Tour and also shadows some previous Korean artists such as Madtown and YOU, will help take care of the UNM fanmeeting and performances while in Japan.

Jun U-Kiss, Euijin Bigflo, Hojung HOTSHOT, Feeldog Bigstar, Marco HYB, Daewon Madtown, Hansol NewKidd, Kijung IM and Chan A.C.E have been loved by the fans in Japan for their previous experience. UNB has also demonstrated good teamwork and featured outstanding performance in 'UNB Thanks To Fanmeeting' held on 3 March. Seeing this, many people are looking forward to their debut in April.

What do you think?



Translate Bahasa Indonesia :
UNB akan segera melakukan aktivitas mereka di Jepang!

UNB direncanakan akan melakukan ZEPP Tour di Jepang. Terdapat banyak permintaan mengenai penjualan tiket untuk penampilan mereka yang dikatakan mampu mencapai skala 14,000 orang ini.

Akan dilaksanakan pada 22 April di ZEPP Osaka, 23 April di ZEPP Nagoya, dan 25 April di ZEPP Tokyo, besarnya acara bertajuk '2018 UNB Japan 1st Fanmeeting' ini akan menjadi sesuatu yang tidak biasa bagi sebuah grup idol yang bahkan belum melangsungkan debutnya. Hal ini sekaligus menunjukkan popularitas UNB sebagai idol.

MARVEL Entertainment, sebuah agensi di Jepang yang mengurus ZEPP Tour dan juga menaungi beberapa artis Korea sebelumnya seperti Madtown dan ANDA, akan membantu mengurus fanmeeting dan penampilan UNB selama di Jepang.


Jun U-Kiss, Euijin Bigflo, Hojung HOTSHOT, Feeldog Bigstar, Marco HYB, Daewon Madtown, Hansol NewKidd, Kijung IM dan Chan A.C.E telah dicintai oleh para fans di Jepang karena pengalaman mereka sebelumnya. UNB juga telah menunjukkan kerja tim yang baik dan menampilkan performa luar biasa dalam 'UNB Thanks To Fanmeeting' yang diselenggarakan 3 Maret lalu. Melihat hal ini, banyak orang yang menantikan debut mereka pada April mendatang.

Bagaimana menurut kalian?

--
Source: News1
Trans & re-write by UNB Indonesia
CoppaMagz
Vk
K-POP dan K-Drama Indonesia