[Incheon Festa 2018] Line Up Guest Star Idol Kpop, Official Schedule, Date, and Location Event Kpop April 2018


Incheon Red Cross will hold a charity event!


The charity event, named '2018 Incheon Festa' was organized by the Incheon Red Cross and sponsored by the Incheon Provincial Police Agency Protection Committee for crimes. There are more than 10,000 donations for this charity event and there will be KPOP festivals in order to increase the spirit of sharing.


The essence of the implementation of this event is to help citizens who are in crisis from incurable diseases. and is scheduled to be held on April 14th which will invite some idols such as ICON, CLC, APINK, JBJ, VOISPER, ASTRO, Minseo.


In addition, the Incheon Metropolitan Police Agency will hold various other events such as demonstration ceremonies, busking, participating youth groups to make soap, cell phone cases and donation activities for people in need.


What do you think?

Subscribe channel youtube Kpop Squad Official

Translate Bahasa Indonesia :

Palang Merah Incheon akan adakan acara amal!

Acara amal yang diberi nama '2018 Incheon Festa' kali ini diselenggarakan oleh Palang Merah cabang Incheon dan di sponsori oleh Incheon Provincial Police Agency Protection Committee bagian kejahatan kriminal. Ada lebih dari 10.000 sumbangan untuk acara amal ini dan akan ada festival KPOP agar dapat meningkatkan semangat dalam berbagi.


Inti dari dilaksanakannya acara ini adalah bertujuan untuk membantu warga yang berada dalam krisis dari penyakit yang tidak dapat disembuhkan. dan rencananya akan diadakan pada tanggal 14 April mendatang yang akan mengundang beberapa idol seperti iKON, CLC, APINK, JBJ, VOISPER, ASTRO, Minseo.


Selain itu, Incheon Metropolitan Police Agency akan mengadakan berbagai acara lain seperti upacara demonstrasi, busking, kelompok pemuda yang berpartisipasi untuk membuat sabun, case ponsel dan beberapa aktivitas donasi pada orang yang membutuhkan.


Bagaimana menurut kalian?


Jangan lupa subscribe channel youtube Kpop Squad disini

Source: getnews
APINK ZONE
©KSense
Vk
K-POP dan K-Drama Indonesia