[HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018] Official Date, Schedule, Location and Line Up Guest Star in South Korea


The biggest Hip-hop festival in Korea will soon be held!


Good news for Korean Hip-hop music fans, as South Korea's biggest festival "HIPHOPPLAYA" will soon be back in the title.


In 2018 "HIPHOPPLAYA FESTIVAL" will be more special than in previous years, this Festival will be held in 2 different stages, and there will be many famous Hip-hop stars that will enliven the Festival this year.


"HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" will be filled with various stars ranging from 'Rookie' to 'Legend' in Korean Hip-hop world, including Dynamic Duo, Deepflow, Rhythm Power, Jay Park, LIVE House, SIK-K, pH -1, Woodie Gochild and many more.


In addition, "HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" will be held with 2 stages of SEOUL Stage and TSINGTAO Stage and there is a special content to be held at this Festival.

"HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" will be held at Nanji Hangan Park on Saturday, 04 April 2018.

Are you interested in attending the event?


Translate Bahasa Indonesia :


Festival Hip-hop terbesar di Korea akan segera di selenggarakan!


Kabar gembira bagi para penggemar musik Hip-hop Korea, karena Festival terbesar di Korea Selatan "HIPHOPPLAYA" akan segera kembali di gelar.

Di tahun 2018 "HIPHOPPLAYA FESTIVAL" akan lebih istimewa dibandingkan dengan tahun-tahun sebelumnya, Festival ini akan di adakan di 2 stage yang berbeda, serta akan ada banyak bintang-bintang Hip-hop ternama yang akan meramaikan Festival tersebut di tahun ini.


"HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" akan di isi dengan berbagai bintang di mulai dari para 'Rookie' sampai para 'Legend' di dunia Hip-hop Korea, diantaranya Dynamic Duo, Deepflow, Rhythm Power, Jay Park, DPR LIVE, SIK-K, pH-1, Woodie Gochild dan masih banyak lagi.


Selain itu, "HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" akan di selenggarakan dengan 2 stage yaitu SEOUL Stage dan TSINGTAO Stage serta ada konten spesial yang akan diselenggarakan di Festival ini.

"HIPHOPPLAYA FESTIVAL 2018" akan diadakan di Nanji Hangan Park pada hari Sabtu, 04 April 2018 mendatang.

Apakah kalian berminat menghadiri acara tersebut?

Written. K-HIPHOP ID
Bugatti
K-POP dan K-Drama Indonesia